Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Projekt Dipstick

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F18%3A10240625" target="_blank" >RIV/61989100:27510/18:10240625 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989100:27510/16:86099824 RIV/61989100:27510/17:10238091

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Projekt Dipstick

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmětem výzkumného projektu bylo testování atributů piva a jejich vliv na přijetí značky piva. Mezi sledované atributy patřila chuť, vůně, barva, hořkost a plnost piva. Data pro analýzu byla získána prostřednictvím primárního šetření. Jednalo se o testování naslepo (anonymní posuzování výrobku bez znalosti značky). Výběrový soubor tvořilo 200 respondentů. Pomocí korelační analýzy bylo stanoveno, které atributy mají největší vliv na výběr piva doznívání chuti a hořkost piva). V rámci projektu byl rovněž zkoumán vliv segmentačních proměnných (pohlaví, věk, intenzita a frekvence spotřeby piva).

  • Název v anglickém jazyce

    Project Dipstick

  • Popis výsledku anglicky

    The subject of the research project was to test the attributes of beer and their influence on the acceptance of beer brands. The taste, aroma, color, bitterness and full of beer belonged to monitored attributes. Data analysis was obtained through primary survey. It was a blind test (assessment of the product without knowing the brand). The sample consisted of 200 respondents. Using correlation analysis it was determined that attributes have the greatest influence on the choice of beer (aftertaste and bitterness of beer). The project has also studied the impact of segmentation variables (gender, age, intensity and frequency of consumption of beer).

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    60

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Pivovary Staropramen,a.s.

  • Verze