Projekt Dipstick
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F18%3A10240625" target="_blank" >RIV/61989100:27510/18:10240625 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989100:27510/16:86099824 RIV/61989100:27510/17:10238091
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Projekt Dipstick
Popis výsledku v původním jazyce
Předmětem výzkumného projektu bylo testování atributů piva a jejich vliv na přijetí značky piva. Mezi sledované atributy patřila chuť, vůně, barva, hořkost a plnost piva. Data pro analýzu byla získána prostřednictvím primárního šetření. Jednalo se o testování naslepo (anonymní posuzování výrobku bez znalosti značky). Výběrový soubor tvořilo 200 respondentů. Pomocí korelační analýzy bylo stanoveno, které atributy mají největší vliv na výběr piva doznívání chuti a hořkost piva). V rámci projektu byl rovněž zkoumán vliv segmentačních proměnných (pohlaví, věk, intenzita a frekvence spotřeby piva).
Název v anglickém jazyce
Project Dipstick
Popis výsledku anglicky
The subject of the research project was to test the attributes of beer and their influence on the acceptance of beer brands. The taste, aroma, color, bitterness and full of beer belonged to monitored attributes. Data analysis was obtained through primary survey. It was a blind test (assessment of the product without knowing the brand). The sample consisted of 200 respondents. Using correlation analysis it was determined that attributes have the greatest influence on the choice of beer (aftertaste and bitterness of beer). The project has also studied the impact of segmentation variables (gender, age, intensity and frequency of consumption of beer).
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
60
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
Pivovary Staropramen,a.s.
Verze
—