Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam kultivace sociální kompetence ve vzdělávacím procesu.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27620%2F12%3A86083691" target="_blank" >RIV/61989100:27620/12:86083691 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam kultivace sociální kompetence ve vzdělávacím procesu.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Otevřená komunikace je považována za základní symptomy organizační kultury. Komunikační dovednosti jsou součástí sociální kompetence. Sociální kompetence jako souhrn dovedností nabývají v souvislosti s požadavky současného trhu práce na stále větším významu. Při výběru nových zaměstnanců zaměstnavatelé kladou důraz nejen na odborné znalosti, ale především na motivovanost a sociální kompetentnost pracovníka. Proto si kultivace sociálních dovedností zaslouží pozornost i v samotném vzdělávacím procesu.

  • Název v anglickém jazyce

    Importance of Social Competence Cultivation in Educational Process

  • Popis výsledku anglicky

    Open communication is considered to be the fundamental symptom of organizational culture. Communication skills are a component of social competences. Social competences, as a complex of skills, are gaining the growing importance in relation to the demands of today?s labour market. When selecting a new employee, employers are putting emphasis not only expert knowledge, but in particular also on the motivation and social competences of the employee. Therefore, cultivation of social competences deserves attention also in the educational process

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sociálne kompetencie manažéra: teoretické, metodologické a praktické koncepty : zborník recenzovaných štúdií z vedeckého seminára : 3. december 2012, Prešov

  • ISBN

    978-80-89568-49-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    141-148

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov

  • Datum konání akce

    3. 12. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku