Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Fatigue limit of induction hardened railway axles

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27690%2F15%3A86096478" target="_blank" >RIV/61989100:27690/15:86096478 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/ffe.12337/full" target="_blank" >http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/ffe.12337/full</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1111/ffe.12337" target="_blank" >10.1111/ffe.12337</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Fatigue limit of induction hardened railway axles

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A new surface induction hardening technology was designed for the purpose of increasing the resistance of railway wheelsets to fatigue damage. This paper gives a detailed presentation of the technological aspects of induction hardening of axles. The increased fatigue resistance in hardened surfaces compared with standard heat treatment of EA4T steel was verified using tensile test specimens, press-fitted wheel seat/axle joints at 1:3 scale and press-fitted wheel/axle joints at actual size. The 70% increase in the fatigue limit of induction hardened EA4T steel specimens compared with material subjected to standard heat treatment clearly demonstrates the effectiveness of this technology.

  • Název v anglickém jazyce

    Fatigue limit of induction hardened railway axles

  • Popis výsledku anglicky

    A new surface induction hardening technology was designed for the purpose of increasing the resistance of railway wheelsets to fatigue damage. This paper gives a detailed presentation of the technological aspects of induction hardening of axles. The increased fatigue resistance in hardened surfaces compared with standard heat treatment of EA4T steel was verified using tensile test specimens, press-fitted wheel seat/axle joints at 1:3 scale and press-fitted wheel/axle joints at actual size. The 70% increase in the fatigue limit of induction hardened EA4T steel specimens compared with material subjected to standard heat treatment clearly demonstrates the effectiveness of this technology.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JL - Únava materiálu a lomová mechanika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.30.0016" target="_blank" >EE2.3.30.0016: Příležitost pro mladé výzkumníky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Fatigue and Fracture of Engineering Materials and Structures

  • ISSN

    8756-758X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    38

  • Číslo periodika v rámci svazku

    10

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1255-1264

  • Kód UT WoS článku

    000360763400011

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-84940894854