Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketization of Electioneering in the Visegrad Countries: A Comparative Study of the Role of Political Marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F07%3A33119639" target="_blank" >RIV/61989592:15210/07:33119639 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Marketization of Electioneering in the Visegrad Countries: A Comparative Study of the Role of Political Marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The subject of the study is to compare the four national campaigns of the competing political parties before the parliamentary elections held in Poland, the Czech Republic and Slovakia. Marketing and its role in the political campaigns preceding the elections and the use of marketing methods and strategies as a whole in the pre-election competition represent the main monitored phenomena.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketization of Electioneering in the Visegrad Countries: A Comparative Study of the Role of Political Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The subject of the study is to compare the four national campaigns of the competing political parties before the parliamentary elections held in Poland, the Czech Republic and Slovakia. Marketing and its role in the political campaigns preceding the elections and the use of marketing methods and strategies as a whole in the pre-election competition represent the main monitored phenomena.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AD - Politologie a politické vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Visegrad Votes. Parliamentary Elections 2005-2006

  • ISBN

    978-80-244-1625-0

  • Počet stran výsledku

    23

  • Strana od-do

    105-127

  • Počet stran knihy

    246

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly