Marketization of Electioneering in the Visegrad Countries: A Comparative Study of the Role of Political Marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F07%3A33119639" target="_blank" >RIV/61989592:15210/07:33119639 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Marketization of Electioneering in the Visegrad Countries: A Comparative Study of the Role of Political Marketing
Popis výsledku v původním jazyce
The subject of the study is to compare the four national campaigns of the competing political parties before the parliamentary elections held in Poland, the Czech Republic and Slovakia. Marketing and its role in the political campaigns preceding the elections and the use of marketing methods and strategies as a whole in the pre-election competition represent the main monitored phenomena.
Název v anglickém jazyce
Marketization of Electioneering in the Visegrad Countries: A Comparative Study of the Role of Political Marketing
Popis výsledku anglicky
The subject of the study is to compare the four national campaigns of the competing political parties before the parliamentary elections held in Poland, the Czech Republic and Slovakia. Marketing and its role in the political campaigns preceding the elections and the use of marketing methods and strategies as a whole in the pre-election competition represent the main monitored phenomena.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Visegrad Votes. Parliamentary Elections 2005-2006
ISBN
978-80-244-1625-0
Počet stran výsledku
23
Strana od-do
105-127
Počet stran knihy
246
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—