Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kompetenční přístup k analýze vzdělávacích potřeb

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F10%3A10216492" target="_blank" >RIV/61989592:15210/10:10216492 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kompetenční přístup k analýze vzdělávacích potřeb

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměří na principy uplatnění kompetenčního přístupu při analýze vzdělávacích potřeb v kontextu firemního vzdělávání. Východiskem příspěvku bude horizontální, vertikální a spirálovitá integrace vzdělávání pracovníků ve firmě a představení jejich základních nástrojů: metodiky Balanced Scorecard (jako nástroje vertikální integrace firemního vzdělávání), metodiky řízení podle kompetencí (jako nástroje horizontální integrace firemního vzdělávání) a kompetenčního modelu (jako základního nástrojespirálovité integrace firemního vzdělávání). V rámci perspektivy "učení se a růstu" bude věnován prostor způsobům analýzy vzdělávacích potřeb ve firmě s důrazem na využití kompetenčního přístupu - ten vychází ze struktury (anatomie) kompetence a směřujenásledně k vytvoření kompetenčního modelu, event. kompetenčního profilu, kompetenční mapy a v napojení na strategii firmy také k vytvoření strategické mapy.

  • Název v anglickém jazyce

    COMPETENCY APPROACH TO TRAINING NEEDS ANALYSIS

  • Popis výsledku anglicky

    This article is focused on principles of use of competency approach by training needs analysis. Starting point of this article is horizontal, vertical and spiral integration of company education and presentation of their main instruments: Balanced Scorecard (vertical integration), Management by Competencies (horizontal integration) and competency models (spiral integration). In the perspective "Learning and Growth" is this article focused on possibilities of training needs analysis with accent on competency approach (anatomy of competencies, competency model, competency profile, map of competency, strategic map).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Analýza vzdelávacích potrieb dospelých. Teoretické východiská.

  • ISBN

    978-80-557-0086-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Bela

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica

  • Datum konání akce

    26. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku