Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluation Levels in Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F15%3A33153783" target="_blank" >RIV/61989592:15210/15:33153783 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ac.els-cdn.com/S1877042815011672/1-s2.0-S1877042815011672-main.pdf?_tid=7209eb42-d77f-11e4-893b-00000aacb35f&acdnat=1427790490_b15536e4d3a5d6d1c1a3fec464352b1e" target="_blank" >http://ac.els-cdn.com/S1877042815011672/1-s2.0-S1877042815011672-main.pdf?_tid=7209eb42-d77f-11e4-893b-00000aacb35f&acdnat=1427790490_b15536e4d3a5d6d1c1a3fec464352b1e</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1108" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.1108</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evaluation Levels in Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The text discusses evaluation in adult education with the focus on further professional education. Selected models of evaluation, namely approaches to the models of evaluation, are introduced; separate phases of evaluation, their specificities and mutualinterrelations are discussed in detail.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation Levels in Education

  • Popis výsledku anglicky

    The text discusses evaluation in adult education with the focus on further professional education. Selected models of evaluation, namely approaches to the models of evaluation, are introduced; separate phases of evaluation, their specificities and mutualinterrelations are discussed in detail.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    174

  • Číslo periodika v rámci svazku

    12 February 2015

  • Stát vydavatele periodika

    NL - Nizozemsko

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    3743-3749

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus