Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Grammar Structures in Lessons Conversation Dutch as a Foreign Language Grammar Structures in Lessons Conversation Dutch as a Foreign Language Grammar Structures in Lessons Conversation Dutch as a Foreign Language Grammar Structures in Lessons Dutch as a Foreign Language

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F16%3A33159741" target="_blank" >RIV/61989592:15210/16:33159741 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    nizozemština

  • Název v původním jazyce

    Grammaticale structuren in NVT-lessen conversatie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    De lessen conversatie in het curriculum van de Palacky Universiteit Olomouc is voor studenten een van de eerste mogelijkheden om hun kennis van het Nederlands in praktijk te brengen. Speciaal voor studenten-beginners is het essentieel om de lessen te structureren en bepaalde grammaticale elementen te integreren. Alleen praten over een bepaald onderwerp zal vooral leiden tot zwijgen. In dit hoofdstuk wordt getoond welke instrumenten kunnen worden gebruikt om een les te structureren. Er worden voorbeelden gegeven hoe je grammatica kunt integreren in lessen conversatie.

  • Název v anglickém jazyce

    Grammar Structures in Lessons Conversation Dutch as a Foreign Language Grammar Structures in Lessons Conversation Dutch as a Foreign Language Grammar Structures in Lessons Conversation Dutch as a Foreign Language Grammar Structures in Lessons Dutch as a Foreign Language

  • Popis výsledku anglicky

    The conversation course in the curriculum of Palacky University Olomouc is for students one of the first opportunities to put into practice their knowledge of Dutch language. Especially for beginning students it is essential to structure the lessons and to integrate certain grammar structures. Just talking about a certain subject will mainly bring about silence. This chapter will show which tools may be used to structure a lesson. Some examples will be given how to integrate grammar into conversation exercises.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Taalverwerving Nederlands ter discussie. Een kritisch boek over taalverwerving Nederlands als vreemde taal

  • ISBN

    978-83-8061-310-2

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    47-57

  • Počet stran knihy

    181

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo KUL

  • Místo vydání

    Lublin

  • Kód UT WoS kapitoly