Grammar Structures in Lessons Conversation Dutch as a Foreign Language Grammar Structures in Lessons Conversation Dutch as a Foreign Language Grammar Structures in Lessons Conversation Dutch as a Foreign Language Grammar Structures in Lessons Dutch as a Foreign Language
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F16%3A33159741" target="_blank" >RIV/61989592:15210/16:33159741 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
nizozemština
Název v původním jazyce
Grammaticale structuren in NVT-lessen conversatie
Popis výsledku v původním jazyce
De lessen conversatie in het curriculum van de Palacky Universiteit Olomouc is voor studenten een van de eerste mogelijkheden om hun kennis van het Nederlands in praktijk te brengen. Speciaal voor studenten-beginners is het essentieel om de lessen te structureren en bepaalde grammaticale elementen te integreren. Alleen praten over een bepaald onderwerp zal vooral leiden tot zwijgen. In dit hoofdstuk wordt getoond welke instrumenten kunnen worden gebruikt om een les te structureren. Er worden voorbeelden gegeven hoe je grammatica kunt integreren in lessen conversatie.
Název v anglickém jazyce
Grammar Structures in Lessons Conversation Dutch as a Foreign Language Grammar Structures in Lessons Conversation Dutch as a Foreign Language Grammar Structures in Lessons Conversation Dutch as a Foreign Language Grammar Structures in Lessons Dutch as a Foreign Language
Popis výsledku anglicky
The conversation course in the curriculum of Palacky University Olomouc is for students one of the first opportunities to put into practice their knowledge of Dutch language. Especially for beginning students it is essential to structure the lessons and to integrate certain grammar structures. Just talking about a certain subject will mainly bring about silence. This chapter will show which tools may be used to structure a lesson. Some examples will be given how to integrate grammar into conversation exercises.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Taalverwerving Nederlands ter discussie. Een kritisch boek over taalverwerving Nederlands als vreemde taal
ISBN
978-83-8061-310-2
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
47-57
Počet stran knihy
181
Název nakladatele
Wydawnictwo KUL
Místo vydání
Lublin
Kód UT WoS kapitoly
—