Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Product as an integral part of the corporate identity

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F16%3A33162689" target="_blank" >RIV/61989592:15210/16:33162689 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://knowledgeconference.upol.cz/downloads/2016-Knowledge_for_Market_Use_Proceedings.pdf" target="_blank" >http://knowledgeconference.upol.cz/downloads/2016-Knowledge_for_Market_Use_Proceedings.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Product as an integral part of the corporate identity

  • Popis výsledku v původním jazyce

    No longer the product in terms of user perceived only as a definition of services or benefits to materialize. Became a comprehensive set of features and elements that are users currently still growing competition critical to making a major impact sophistication and application of corporate identity, which is part of the product. The article also aims to define not only an integral part of this and the links with corporate identity, but also provide practical examples of successful products in which the companies were able to find added value and then capitalize on the market for the past 10 years. Of course, as well as the less successful. Subsequently build from these real examples of the portfolio the recommendations and principles for start-ups, as one of the criteria for creating a successful product and placing it on the market.

  • Název v anglickém jazyce

    Product as an integral part of the corporate identity

  • Popis výsledku anglicky

    No longer the product in terms of user perceived only as a definition of services or benefits to materialize. Became a comprehensive set of features and elements that are users currently still growing competition critical to making a major impact sophistication and application of corporate identity, which is part of the product. The article also aims to define not only an integral part of this and the links with corporate identity, but also provide practical examples of successful products in which the companies were able to find added value and then capitalize on the market for the past 10 years. Of course, as well as the less successful. Subsequently build from these real examples of the portfolio the recommendations and principles for start-ups, as one of the criteria for creating a successful product and placing it on the market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Knowledge for Market Use 2016: Our Interconnected and Divided World

  • ISBN

    978-80-87533-14-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    49-53

  • Název nakladatele

    Societas Scientarium Olomoucensis II

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    8. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku