Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CORPORA TE IDENTITY - MODERNA FORMA MARKETINGOVEJ KOMUNIKACIE A MOZNOSTI JEJ UPLA TNENIA NA GLOBALNYCH TRHOCH

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63468352%3A_____%2F11%3A%230000098" target="_blank" >RIV/63468352:_____/11:#0000098 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CORPORA TE IDENTITY - MODERNA FORMA MARKETINGOVEJ KOMUNIKACIE A MOZNOSTI JEJ UPLA TNENIA NA GLOBALNYCH TRHOCH

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Paper is dealing with Corporate identity, its history, principles and possibilities of using it in the conditions of Slovak market. It characterises individual parts of Corporate identity and reviews it as the part of marketing communication of the organisation.

  • Název v anglickém jazyce

    CORPORA TE IDENTITY - MODERNA FORMA MARKETINGOVEJ KOMUNIKACIE A MOZNOSTI JEJ UPLA TNENIA NA GLOBALNYCH TRHOCH

  • Popis výsledku anglicky

    Paper is dealing with Corporate identity, its history, principles and possibilities of using it in the conditions of Slovak market. It characterises individual parts of Corporate identity and reviews it as the part of marketing communication of the organisation.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů