CORPORA TE IDENTITY - MODERNA FORMA MARKETINGOVEJ KOMUNIKACIE A MOZNOSTI JEJ UPLA TNENIA NA GLOBALNYCH TRHOCH
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F63468352%3A_____%2F11%3A%230000098" target="_blank" >RIV/63468352:_____/11:#0000098 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
CORPORA TE IDENTITY - MODERNA FORMA MARKETINGOVEJ KOMUNIKACIE A MOZNOSTI JEJ UPLA TNENIA NA GLOBALNYCH TRHOCH
Popis výsledku v původním jazyce
Paper is dealing with Corporate identity, its history, principles and possibilities of using it in the conditions of Slovak market. It characterises individual parts of Corporate identity and reviews it as the part of marketing communication of the organisation.
Název v anglickém jazyce
CORPORA TE IDENTITY - MODERNA FORMA MARKETINGOVEJ KOMUNIKACIE A MOZNOSTI JEJ UPLA TNENIA NA GLOBALNYCH TRHOCH
Popis výsledku anglicky
Paper is dealing with Corporate identity, its history, principles and possibilities of using it in the conditions of Slovak market. It characterises individual parts of Corporate identity and reviews it as the part of marketing communication of the organisation.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů