Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Out-of-class language learning activities regarding students of Spanish as foreign language in the post-soviet area: the case of Kazakhstan

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F19%3A73594618" target="_blank" >RIV/61989592:15210/19:73594618 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://marcoele.com/descargas/29/soria-gutierrez-kazajistan.pdf" target="_blank" >https://marcoele.com/descargas/29/soria-gutierrez-kazajistan.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    španělština

  • Název v původním jazyce

    El aprendizaje autónomo en los estudiantes de español como lengua extranjera en el espacio postsoviético: el caso de Kazajistán

  • Popis výsledku v původním jazyce

    El trabajo que hemos llevado a cabo trata de aclarar qué instrumentos emplean y qué actividades realizan los estudiantes de español como lengua extranjera del espacio postsoviético y, más concretamente, los aprendientes kazajos, para continuar la práctica de español fuera del aula o si, por el contrario, solo se limitan a asistir a clase. A través de dos cuestionarios hemos analizado las actividades más populares y frecuentes entre los estudiantes kazajos, así como las dificultades que encuentran, la motivación, las percepciones y reflexiones de los estudiantes ante la autonomía del aprendizaje de lenguas fuera del aula. A pesar del estilo y características de aprendizaje propios del alumno kazajo, los resultados señalan que son relativamente autónomos gracias, al menos en parte, a la generalización de Internet.

  • Název v anglickém jazyce

    Out-of-class language learning activities regarding students of Spanish as foreign language in the post-soviet area: the case of Kazakhstan

  • Popis výsledku anglicky

    The objective of this study is to investigate which instruments are used and which out-of-class language learning activities (OOCLL) are carried out by post-Soviet (Kazakh) students of Spanish in order to continue practicing beyond the classroom or if they just attend classes. Through two questionnaires it has been analyzed the most popular and useful activities to perform outside the classroom and its frequency of use among Kazakh students, the difficulties they face, the motivation, the perceptions and reflections of the students about autonomy in out-of-class language learning. Despite the learning style and characteristics of the Kazakh student, the results indicate that they are.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60202 - Specific languages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marcoele

  • ISSN

    1885-2211

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    29

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    ES - Španělské království

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    1-18

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus