Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hraní digitálních her u českých adolescentů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F19%3A73595651" target="_blank" >RIV/61989592:15210/19:73595651 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.drogy-info.cz/data/obj_files/33090/861/Zaostreno_2019-04_Hrani%20digitalnich%20her%20u%20adolescentu.pdf?fbclid=IwAR3B-FmM88vC7JQB-ckp1RAg2tPCNYOQ-c_OkNdOjxBCO3pYi4z6VWlfbjo" target="_blank" >https://www.drogy-info.cz/data/obj_files/33090/861/Zaostreno_2019-04_Hrani%20digitalnich%20her%20u%20adolescentu.pdf?fbclid=IwAR3B-FmM88vC7JQB-ckp1RAg2tPCNYOQ-c_OkNdOjxBCO3pYi4z6VWlfbjo</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hraní digitálních her u českých adolescentů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Svět her se s vývojem technologií výrazně proměnil a nabyl nové podoby. V současnosti se ukazuje, že pro děti a dospívající se jednou z nejoblíbenějších volnočasových aktivit stává hraní digitálních her, tj. elektronických her, které lze hrát prostřednictvím počítače, mobilního telefonu, tabletu, herní konzole a dalších. Toto číslo Zaostřeno přináší přehled aktuálního stavu hraní digitálních her u českých adolescentů získaného prostřednictvím reprezentativního celorepublikového výzkumu mezi 3950 respondenty ve věku 11–19 let realizovaného Katedrou psychologie Univerzity Palackého v Olomouci v roce 2018. Použité standardizované škály poskytují první odhady prevalence výskytu poruchy související s hraním digitálních her v populaci adolescentů a odhady populace v riziku závislosti na hraní her v ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    Playing digital games in czech adolescents

  • Popis výsledku anglicky

    The world has changed with the development of technologies. Nowadays, the most popular leisure-time activity for children and adolescents is playing digital games, meaning electronic games played through a computer, mobile phones, tablets, game consoles, and more. This volume of &quot;Zaostřeno&quot; brings an overview of the current state of digital gaming in Czech adolescents. This publication is based on the data from the representative nationwide research among 3950 respondents aged 11–19, conducted by the Department Psychology of Palacký University in Olomouc in 2018. The standardized scales provide the first estimation of the prevalence of digital games disorder by Czech adolescents.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Zaostřeno

  • ISSN

    2336-8241

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    1-16

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus