Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Několik poznámek ke Kurikulu češtiny jako druhého jazyka pro základní vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F21%3A73609006" target="_blank" >RIV/61989592:15210/21:73609006 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://pages.pedf.cuni.cz/didakticke-studie/" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/didakticke-studie/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Několik poznámek ke Kurikulu češtiny jako druhého jazyka pro základní vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na jaře 2021 bylo Národním pedagogickým institutem prezentováno Kurikulum češtiny jako druhého jazyka pro základní vzdělávání. Příspěvek se zaměřuje na vlastnosti kurikula a na jeho vztah k souvisejícím dokumentům, zejména k Rámcovému vzdělávacímu programu pro základní vzdělávání a ke Společnému evropskému referenčnímu rámci pro jazyky. Snaží se ukázat, co toto kurikulum přináší do výukové praxe: jak jsou formulovány očekávané výstupy učení, čím je jejich dosažení podmíněno a jak je vybíráno učivo.

  • Název v anglickém jazyce

    Some Notes on Curriculum for Czech as a Second Language for Elementary Education

  • Popis výsledku anglicky

    In the spring of 2021, the National Pedagogical Institute presented the Curriculum for Czech as a Second Language for Elementary Education. This paper focuses on its features and its relationship to related documents, in particular the Framework Education Programme for Elementary Education and the Common European Framework of Reference for Languages. It tries to show what this curriculum brings to teaching practice: how the expected learning outcomes are formulated, what determines their achievement and how the teaching content is selected.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60202 - Specific languages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    43-59

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus