Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Workshop on the use of didactic games in Italian language teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F23%3A73622842" target="_blank" >RIV/61989592:15210/23:73622842 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333202729" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333202729</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    italština

  • Název v původním jazyce

    Didaktický seminář: La Lingua in Gioco

  • Popis výsledku v původním jazyce

    L&apos;obiettivo di questo workshop è quello di promuovere la significatività dell&apos;uso dei giochi didattici nelle classi di lingua italiana, per dimostrare che i giochi didattici hanno un ruolo indispensabile nell&apos;insegnamento delle lingue straniere.I maggiori esperti di didattica della lingua italiana cercheranno di rispondere a: quali sono le principali motivazioni che spingono gli insegnanti a implementare i giochi didattici, quando e perché li implementano, cosa si aspettano da essi e se i giochi didattici soddisfano le loro aspettative. Come reagiscono gli studenti a questi giochi inseriti in classe, si divertono a giocarci, sentono che portano qualcosa anche a loro o, al contrario, non li vedono come più utili per il loro apprendimento linguistico.

  • Název v anglickém jazyce

    Workshop on the use of didactic games in Italian language teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this workshop is to promote the meaningfulness and justification of the use of didactic games in Italian language classes, to prove that didactic games have an indispensable role in the teaching of foreign languages.Leading experts in Italian language didactics will try to answer: what are teachers&apos; main motives for implementing didactic games, when and why do they implement them, what do they expect from them and whether didactic games meet their expectations. How do the students react to these games included in the classroom, do they like playing them, do they feel that they also bring something to them or, on the contrary, do they not see them as more beneficial for their own language learning.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Katedra romanistiky FF UP, italská sekce

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    50

  • Počet zahraničních účastníků

    20

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    EUR - Evropská akce