Nákupní centra v České republice - nový fenomén nákupních a turistických cílů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F05%3A00001878" target="_blank" >RIV/61989592:15310/05:00001878 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nákupní centra v České republice - nový fenomén nákupních a turistických cílů
Popis výsledku v původním jazyce
Vývoj v odvětví maloobchodu v České republice v posledních letech velmi zdynamizoval, a to nejen díky rozvoji sítí diskontních prodejen, super- a hypermarketů, ale také vlivem nákupních center, které se kromě nákupních příležitostí staly místem zábavy atrávení volného času. Nákupní centra tak determinují nový rozměr městské turistiky a zábavy v České republice.
Název v anglickém jazyce
Shoppingcentres in the Czech Republic - a new phenomenon of shopping and tourist destinations
Popis výsledku anglicky
The development in the field of the retail in the Czech Republic and particularly in the segment of shopping malls grew considerably more dynamic over the last several years. The shopping malls more and more profile themselves as multifunctional centres,i.e. shopping is no longer the most important reason for visiting the centre and non-retail activities, as multiplexes, sports and social events etc., are becoming more and more important. The number of such malls in the Czech Republic is growing. At the beginning of 2005, there were around forty of them.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F04%2F0535" target="_blank" >GA402/04/0535: Transformace sektoru služeb na území</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Gospodarka przestrzenna
ISBN
83-60044-46-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
263
Strana od-do
53-66
Název nakladatele
Akademia Ekonomiczna
Místo vydání
Wroclaw
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—