Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nákupní centra v České republice - nový fenomén nákupních a turistických cílů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F05%3A00001878" target="_blank" >RIV/61989592:15310/05:00001878 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nákupní centra v České republice - nový fenomén nákupních a turistických cílů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vývoj v odvětví maloobchodu v České republice v posledních letech velmi zdynamizoval, a to nejen díky rozvoji sítí diskontních prodejen, super- a hypermarketů, ale také vlivem nákupních center, které se kromě nákupních příležitostí staly místem zábavy atrávení volného času. Nákupní centra tak determinují nový rozměr městské turistiky a zábavy v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Shoppingcentres in the Czech Republic - a new phenomenon of shopping and tourist destinations

  • Popis výsledku anglicky

    The development in the field of the retail in the Czech Republic and particularly in the segment of shopping malls grew considerably more dynamic over the last several years. The shopping malls more and more profile themselves as multifunctional centres,i.e. shopping is no longer the most important reason for visiting the centre and non-retail activities, as multiplexes, sports and social events etc., are becoming more and more important. The number of such malls in the Czech Republic is growing. At the beginning of 2005, there were around forty of them.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F0535" target="_blank" >GA402/04/0535: Transformace sektoru služeb na území</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Gospodarka przestrzenna

  • ISBN

    83-60044-46-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    263

  • Strana od-do

    53-66

  • Název nakladatele

    Akademia Ekonomiczna

  • Místo vydání

    Wroclaw

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku