Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Blended Learning ve výuce tematické kartografie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F07%3A00004566" target="_blank" >RIV/61989592:15310/07:00004566 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Blended Learning ve výuce tematické kartografie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V letním semestru 2007 odstartoval na Katedře geoinformatiky PřF UP Olomouc pilotní projekt týkající se zapojení e-learningu do výuky a jeho součástí je také kurz tematické kartografie, který je studentům oboru Geografie a geoinformatika nabízen ve forměblended learningu. Blended learning kombinuje prezenční výuku a e learning tzn. kombinuje živé přednášky popř. workshopy, cvičení nebo kurzy s elektronickým vzděláváním realizovaným prostřednictvím moderních informačních a komunikačních technologií. Propodporu a řízení výuky byl zaveden LMS Moodle vzhledem k jeho OpenSource charakteru a široké paletě nástojů, které nabízí pro výukové aktivity. Během face to face setkání jsou probírány problémy vzniklé v průběhu řešení samostatných prací a výměna zkušeností. Prezenční výuka slouží k procvičování dané látky a k vyjasňování případných nejasností nikoli k probírání učební látky. Vlastní ?teorii? studují studenti ze studijních materiálů dostupných prostřednictvím LMS Moodle nebo z jiné dop

  • Název v anglickém jazyce

    BLENDED LEARNING IN CARTOGRAPHY LESSONS

  • Popis výsledku anglicky

    Blended learning combines technology based materials, face to face sessions and printed materials. At Department of Geoinformatics at Palacky University in Olomouc we compiled a pilot project for a blended learning course for students of Geography & Geoinformatics as refers to thematic cartography. We have choosen the LMS Moodle for the online portion of the course and we have placed an emphasis on educational activities, knowledge sharing and teamwork in a didactic scenario for the entire course.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA205%2F06%2F0965" target="_blank" >GA205/06/0965: Vizualizace, interpretace a percepce prostorových informací v tematických mapách</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Súčasné trendy v kartografii: Zborník referátov 17. kartografickej konferencie

  • ISBN

    978-80-89060-11-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    158-164

  • Název nakladatele

    Kartografická spoločnosť Slovenskej republiky

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku