Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Východiska pro tvorbu cvičení z kartografie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F08%3A00005281" target="_blank" >RIV/61989592:15310/08:00005281 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Východiska pro tvorbu cvičení z kartografie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavním cílem cvičení ke všem kartografickým předmětům na Katedře geoin-formatiky Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci je, aby studenti aplikovali teoretické znalosti do praxe a uměli vytvořit vlastní kartografické výstupy odpovídajícívšem naučeným kartografickým pravidlům. Zároveň existuje snaha vyu-žít při této výuce výhody e learningu a zapojit do výuky prvky teambuildingu nebo edutainmentu (jako jsou např. soutěže) či tzv. project organised a problem based le-arningu. Na začátku přípravy e-learningového kurzu s takovýmito prvky je jedním z prvních kroků stanovení si principů a postupů, kterými se bude nutné v průběhu práce řídit, tedy ujasnění si východisek pro tvorbu kurzů. Zamyšlení se nad způsoby a cíly práce znamená stanovitsi, co chceme, aby student po absolvování cvičení ovládal a jakou cestou tohoto cíle v elektronickém prostředí nejlépe dosáhnout.

  • Název v anglickém jazyce

    The Basis for Preparation of Cartographic Courses

  • Popis výsledku anglicky

    One of the most important elements in cartography courses at czech universities is practising map creation. Blended learning as a form of education appears suitable for these courses. Blended learning enables the use of principles of project organised learning, edutainment and teambuilding together with fa-ce to face sessions. These principles are perceived as the basis for cartography course preparation at the Department of Geoinformatics (at the Faculty of Scien-ce at the Palacký University in Olomouc). The other basis is the conception of the courses as a ?jigsaw? puzzle of ?building stones? ? that are put together to create the foundation for all e learning (example of ?building stone? is hyperlink, video, quiz, pasted folder).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Aktivity v kartografii

  • ISSN

    1336-5339

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    8

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus