Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Východiska pro tvorbu cvičení z kartografie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F08%3A00005282" target="_blank" >RIV/61989592:15310/08:00005282 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Východiska pro tvorbu cvičení z kartografie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Při výuce kartografie na vysokých školách je kladen velký důraz na získávání praktických dovedností tvorby map a z tohoto pohledu se jeví jako vhodná forma výuky blended learning umožňující zařazení prvků project organised learning, edutainment nebo teambuilding podpořených prezenčními setkáními. Tyto postupy jsou na PřF UP Olomouc brány jako východiska při sestavování kurzů kartografie společně s přístupem k tvorbě kurzů jako ke skládačce ze "staveních kamenů" jako je hyperlink, video, kvíz nebo vložení souboru.

  • Název v anglickém jazyce

    The Basis for E-learning Courses of Cartography

  • Popis výsledku anglicky

    One of the most important elements in cartography lessons at universities is practising map creation. Blended learning as a form of education appears suitable for these lessons. It enables the use of principles of project organised learning, edutainmentand teambuilding together with face-to-face sessions. These principles are perceived as the basis for cartography course preparation at the Department of Geoinformatics at the Faculty of Science. The other basis is the conception of the courses as a "jigsaw" puzzle of "building stones" - that are put together to create the foundation for all e learning (e.g. hyperlink, video, quiz, pasted folder).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník 5. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2008

  • ISBN

    978-80-210-4613-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku