Blended learning ve výuce tematické kartografie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F07%3A00004568" target="_blank" >RIV/61989592:15310/07:00004568 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Blended learning ve výuce tematické kartografie
Popis výsledku v původním jazyce
Jeden z předmětů nabízených studetnům na Katedře geoinformatiky PřF UP Olomouc v rámci pilotního projektu zapojení e-learningu do výuky je předmět Tematická kartografie vyučovaný formou tzv. blended learningu. V článku jsou popsány aspekty ovlivňující organizaci tohoto způsobu výuky, přípravu studijních materiálů nebo výukových aktivit. Zároveň je zde nastíněna celková koncepce výuky zmíněného předmětu a uvedeny konkrétní ukázky např. úkolů zadávaných studentům.
Název v anglickém jazyce
Blended Learning in Cartography Lessons
Popis výsledku anglicky
Blended learning combines technology-based materials, face to face sessions and printed materials. A pilot project for blended learning course for students of Geography & Geoinformatics at Department of Geoinformatics at Palacky University Olomouc was compiled. The paper deals with one module in this course ? Thematic cartography. The LMS Moodle was chosen for the on line portion of the course. The biggest emphasis was given to educational activities, knowledge sharing and teamwork in a didactic scenario for the entire course.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA205%2F06%2F0965" target="_blank" >GA205/06/0965: Vizualizace, interpretace a percepce prostorových informací v tematických mapách</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
5. ročník konference Alternativní metody výuky 2007: sborník příspěvků
ISBN
978-80-7041-129-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
1-1
Název nakladatele
GAUDEAMUS, Univerzita Hradec Králové
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—