Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktika fyziky: trendy, výzvy a perspektivy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F11%3A33138498" target="_blank" >RIV/61989592:15310/11:33138498 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktika fyziky: trendy, výzvy a perspektivy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem této přehledové studie je vymezit koncept didaktiky fyziky a poukázat na proměny pojetí didaktiky fyziky, a to od pojetí aplikačního a integračního, k pojetí komunikačnímu a informačně komunikačnímu. Didaktika fyziky je interdisciplinární vědeckoudisciplínou, proto je sledován i vztah didaktiky fyziky především k fyzice, obecné didaktice a ostatním pedagogicko-psychologickým vědám. Pozornost je věnována výzkumným oblastem didaktiky fyziky a jejím perspektivám.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactics of physics: Trends, challenges and perspectives

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of this contribution is to determinate the concept didactics of physics and to point out the changes in the approaches to didactics of physics from both the applicative and integrative approach to the communicative and information-communicativeapproach. Didactics of physics is an interdisciplinary scientific discipline and therefore its relation to physics, general didactics and others pedagogical and psychological sciences. Attention is also paid to the research fields and on the perspectivesof the next development of didactics of physics.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Matematika - fyzika - informatika

  • ISSN

    1210-1761

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    21

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    87-96

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus