Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Srovnání výsledků učení s využitím e-learningu a tištěného textu na příkladu anatomie rostlin

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F13%3A33145760" target="_blank" >RIV/61989592:15310/13:33145760 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Srovnání výsledků učení s využitím e-learningu a tištěného textu na příkladu anatomie rostlin

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Alternativou k tradičním metodám a formám výuky je zavádění moderních vzdělávacích technologií, včetně e-learningu. Na katedře botaniky PřF UP v Olomouci byly vytvořeny v rámci projektů ESF OPVK e-learningové studijní opory zaměřené na anatomii a morfologii rostlin. Následně bylo provedeno testování efektivity výuky u studentů prvního ročníku učitelství biologie na příkladu tematického celku anatomie rostlin. Byly srovnávány skupiny studentů učících se rozdílným způsobem - pomocí e-learningu, tištěnéhotextu a kontrolní skupina, která byla testována bez přípravy. Na základě provedeného výzkumu lze konstatovat, že efektivita učení prostřednictvím e-learningu je srovnatelná s efektivitou učení z tištěných studijních materiálů.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparsion of learning results using e-learning and books focused on the example of the anatomy of plants

  • Popis výsledku anglicky

    An implementation of modern educational technologies, included e-learning, is an alternative to traditional methods and forms of teaching. There where created (within projects of European Social Fund) e-learning study materials focused on the anatomy andmorphology of plants at the Department of Botany on Faculty of Science at Palacky University in Olomouc. After that, there were tested an efficiency of tuition the plant anatomy among students of the first year of teaching biology. There were compared the groups of students who learn in a different way - by e-learning, books and control group, which were tested without any preparation. Based on our research could be state, that efficiency of learning using e-learning methods is comparable to efficiencyof learning from books.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ED0007%2F01%2F01" target="_blank" >ED0007/01/01: Centrum regionu Haná pro biotechnologický a zemědělský výzkum</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů

  • ISBN

    978-80-244-3449-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    196-207

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    3. 4. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku