IS HAP na Jihočeské Univerzitě v Českých Budějovicích - nastavení hodnotícího modelu, analýza dat
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F14%3A33153051" target="_blank" >RIV/61989592:15310/14:33153051 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
IS HAP na Jihočeské Univerzitě v Českých Budějovicích - nastavení hodnotícího modelu, analýza dat
Popis výsledku v původním jazyce
Předmětem zakázky byla implementace informačního systému pro hodnocení akademických pracovníků (IS HAP) na Jihočeské Univerzitě v Českých Budějovicích. Výkon každého akademického pracovníka je v IS HAP hodnocen jak v oblasti pedagogické (PA), tak i v oblasti výzkumu a vývoje (RD). Vstupní data jsou získávána formou webových formulářů, které jsou vyplňovány jednotlivými akademickými pracovníky. Každé aktivitě obsažené ve formuláři je přiřazena bodová hodnota odrážející význam nebo časovou náročnost danéaktivity. Jak v oblasti PA, tak i RD jsou stanovena standardní bodová hodnocení - odlišná pro odborné asistenty, docenty, profesory a další akademické pracovníky. Celková hodnocení v obou oblastech jsou zobrazena graficky a vyjádřena slovně s využitím jazykové fuzzy škály. Pro agregaci dílčích hodnocení za oblast PA a RD je následně použit jazykově orientovaný fuzzy expertní systém. Hlavní výhodou tohoto typu agregace je, že umožňuje nastavení takového tvaru hodnotící funkce, která je v
Název v anglickém jazyce
IS HAP at the University of South Bohemia in České Budějovice - adjustment of the evaluation model and data analysis
Popis výsledku anglicky
In frame of this contract, the information system for academic staff performance evaluation (IS HAP) has been implemented at the University of South Bohemia in České Budějovice. In IS HAP, the performance of each member of academic staff is evaluated inboth pedagogical, and research and development (R&D) areas. Input data are acquired from a form, filled in by the staff, where particular activities are assigned a score according to their importance and time-consumption. Both pedagogical and R&D areas are assigned a standard score - different for senior assistant professors, associate professors, and professors. For better clarity and easier interpretation, the partial evaluations in both areas are available in graphical and verbal form. A linguistic fuzzy expert system is then used to aggregate the partial evaluations in pedagogical area and in the area of R&D. The main advantage of this type of aggregation is that it allows to set-up the shape of the aggregation function in accordanc
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
2
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
Jihočeská Univerzita v Českých Budějovicích
Verze
—