Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Geometrické hry na rozvoj představivosti – Trojúhelníkové puzzle, Trojúhelníkové figury

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F23%3A73619894" target="_blank" >RIV/61989592:15310/23:73619894 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://8d8f55af62.clvaw-cdnwnd.com/0023db53731df613e31376e312bef977/200000238-35c0435c06/Sbornik%20Dva%20dny%20s%20didaktikou%20matematiky%202023.pdf" target="_blank" >https://8d8f55af62.clvaw-cdnwnd.com/0023db53731df613e31376e312bef977/200000238-35c0435c06/Sbornik%20Dva%20dny%20s%20didaktikou%20matematiky%202023.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Geometrické hry na rozvoj představivosti – Trojúhelníkové puzzle, Trojúhelníkové figury

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cı́lem předloženého přı́spěvku je poukázat na důležitost využitı́ geometrických her ve výuce matematiky. Trojúhelnı́kové puzzle a Trojúhelnı́kové figury mohou (jak žákům intaktnı́m, tak i žákům se speciálnı́mi vzdělávacı́mi potřebami) vhodně přiblı́žit některé vlastnosti a vztahy základnı́ch geometrických útvarů v rovině. Učitelům matematiky mohou také ukázat, že vhodná geometrická hra je silný nástroj, který podporuje rozvoj geometrické představivosti a geometrického myšlenı́.

  • Název v anglickém jazyce

    Geometric games to develop imagination - Triangle Puzzle, Triangle Figures

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to highlight the importance of using geometric games in mathematics education. Triangle Puzzle and Triangle Figures can (both for intact pupils and pupils with special educational needs) suitably introduce some properties and relationships of basic geometric figures in the plane. They can also show mathematics teachers that appropriate geometric game is a powerful tool that promotes the development of geometric imagination and geometric thinking.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dva dny s didaktikou matematiky 2023

  • ISBN

    978-80-7603-429-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    107-111

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    16. 2. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku