Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak používají studenti a učitelé gymnázia vyučování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F02%3A00000505" target="_blank" >RIV/61989592:15410/02:00000505 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak používají studenti a učitelé gymnázia vyučování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie zkoumá vyučovací klima, které vzniká v každém vyučovacím předmětu v rámci pedagogické interakce učitel - žák/žáci a které účastníci subjektivně prožívají a posuzují. Důraz je položen na závislost úrovně vyučovacího klimatu především na lidském faktoru, na konkrétní práci učitele se žáky. Součástí příspěvku jsou závěry výzkumného šetření vyučovacího klimatu na gymnáziu.

  • Název v anglickém jazyce

    The way students and teachers at grammar schools live over teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The study envisages the teaching climate that comes up within the teacher- student/students pedagogical interaction in every teaching subject and that all participants subjectively live over and judge. The emphasis is placed on the dependence of the level of a teaching climate on human factor and on a concrete teacher´s work with pupils in particular. Findings of the research survey of a teaching climate at grammar schools are part of the study as well.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1113" target="_blank" >GA406/02/1113: Evaluační pedagogické výzkumy a jejich metody</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Učitelské listy

  • ISSN

    1210-6313

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    12

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus