Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Některé trendy v počáteční přípravě učitelů v zemích Evropské unie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F02%3A00000520" target="_blank" >RIV/61989592:15410/02:00000520 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Některé trendy v počáteční přípravě učitelů v zemích Evropské unie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    K popisu trendů v přípravném vzdělávání učitelů v zemích Evropské unie je použito tří typů proměnných: kontextové, institucionální a kurikulární. V článku jsou také popsány základní modely struktury programů. V závěru je provedeno srovnání počáteční přípravy učitelů pro II. stupeň základních škol a pro střední školy a přehled je uveden ve dvou tabulkách.

  • Název v anglickém jazyce

    Some trends in pre-service teacher training in EU countries

  • Popis výsledku anglicky

    To describe the trends in the developments in pre-service teacher training in EU countries three sets of variables are used: context variables, institutional variables and curriculum variables. There are also described basic models of program structure.In the end the comparison of the pre-service teacher training for the teachers of lower and upper secondary schools was done and final overview is showed in two tables.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1113" target="_blank" >GA406/02/1113: Evaluační pedagogické výzkumy a jejich metody</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-Pedagogium

  • ISSN

    1213-7758

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    34-45

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus