Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zájem žáků základní školy o přírodní vědy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F08%3A00007725" target="_blank" >RIV/61989592:15410/08:00007725 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Interest of Primary School Pupils in Natural Science Disciplines

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution is focused on interest of primary school pupils in natural science disciplines (mathematics, physics and chemistry) in the areas of: popularity of these disciplines, possibility of choosing them as optional disciplines, pupils? participation in competitions, their spare time activities, choice of future studies and profession with regard to using physics, chemistry and mathematics. We compare the research outcomes from the years 2006 and 2008. We consider the role of the intervening variable in the form of application of new methods of youth?s creativity focused on the motivation for scientific research activities in the area of natural sciences, mainly in the fields of mathematics, physics and chemistry.

  • Název v anglickém jazyce

    Interest of Primary School Pupils in Natural Science Disciplines

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is focused on interest of primary school pupils in natural science disciplines (mathematics, physics and chemistry) in the areas of: popularity of these disciplines, possibility of choosing them as optional disciplines, pupils? participation in competitions, their spare time activities, choice of future studies and profession with regard to using physics, chemistry and mathematics. We compare the research outcomes from the years 2006 and 2008. We consider the role of the intervening variable in the form of application of new methods of youth?s creativity focused on the motivation for scientific research activities in the area of natural sciences, mainly in the fields of mathematics, physics and chemistry.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/2E06029" target="_blank" >2E06029: Výzkum nových metod soutěží tvořivosti mládeže zaměřených na motivaci pro vědecko výzkumnou činnost v oblasti přírodních věd, obzvláště v oborech matematických, fyzikálních a chemických</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogy and the Knowledge Society

  • ISBN

    978-953-7210-12-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    University of Zagreb

  • Místo vydání

    Zagreb

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku