Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zvýšil se zájem žáků ZŠ o fyziku, chemii a matematiku?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F08%3A00007726" target="_blank" >RIV/61989592:15410/08:00007726 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zvýšil se zájem žáků ZŠ o fyziku, chemii a matematiku?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku sledujeme, zda se zvýšil zájem žáků základní školy a víceletých gymnázií o fyziku, chemiii a matematiku po zásahu intervenující proměnné (nové metody soutěží tvořivosti mládeže zaměřených na motivaci pro vědecko výzkumnou činnost v oblasti přírodních věd, obzvláště v oborech matematických, fyzikálních a chemických). Za tímto účelem jsme ve druhém čtvrtletí roku 2008 opět zrealizovali v Olomouckém kraji výzkumné šetření a komparovali jsme jeho výsledky s údaji výzkumného šetření z roku 2006.

  • Název v anglickém jazyce

    Interest of primary school pupils in physics, chemistry, mathematics.

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on the interest of primary school pupils in natural science disciplines (mathematics, physics, chemistry) in the areas of: the popularity of these diciplines, the possibility of choosing them as optional disciplines, pupils participation in competitions, their spare time activities, their chice of future studies and profession with regard to using physics, chemistry and mathemtics. We compare the results of the studies caried out 2006 and 2008.We consider the role of the intervening variable in the form of the application of the methods of youths creativity focused on the motivation for scientific research activities in the area of natural sciences, mainly in the fields of mathematics, physics and chemistry

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/2E06029" target="_blank" >2E06029: Výzkum nových metod soutěží tvořivosti mládeže zaměřených na motivaci pro vědecko výzkumnou činnost v oblasti přírodních věd, obzvláště v oborech matematických, fyzikálních a chemických</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové metody propagace přírodních věd mezi mládeží aneb věda je zábava. Science is fun.

  • ISBN

    978-80-244-2127-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku