Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postoje ke studiu a jejich determinanty v procesu výchovy a vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009180" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009180 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postoje ke studiu a jejich determinanty v procesu výchovy a vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá postoji ke studiu a jejich determinantami v procesu výchovy a vzdělávání. Zachycuje postoje studentů ke studiu na dvou typech škol a ověřuje vzájemné vztahy mezi postoji ke studiu a zvolenými explanačními proměnnými. Pro naplnění tohoto záměru práce byl realizován empirický výzkum, jehož hlavní metodou je sémantický diferenciál a dotazníkové šetření. Respondenty tvoří studenti gymnázia a střední odborné školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Attitudes to the study and their determinants in the process of education and training

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with forming the attitudes within the process of upbringing and education. Some psycho-didactic methods used by teachers within the process of education towards expected attitudes to school are presented.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Učitelské povolanie v podmienkach súčasnej spoločnosti

  • ISBN

    978-80-8105-106-7

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    455

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda

  • Místo vydání

    Trnava

  • Kód UT WoS kapitoly