Postoje ke studiu a jejich determinanty v procesu výchovy a vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009180" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009180 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postoje ke studiu a jejich determinanty v procesu výchovy a vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá postoji ke studiu a jejich determinantami v procesu výchovy a vzdělávání. Zachycuje postoje studentů ke studiu na dvou typech škol a ověřuje vzájemné vztahy mezi postoji ke studiu a zvolenými explanačními proměnnými. Pro naplnění tohoto záměru práce byl realizován empirický výzkum, jehož hlavní metodou je sémantický diferenciál a dotazníkové šetření. Respondenty tvoří studenti gymnázia a střední odborné školy.
Název v anglickém jazyce
Attitudes to the study and their determinants in the process of education and training
Popis výsledku anglicky
The paper deals with forming the attitudes within the process of upbringing and education. Some psycho-didactic methods used by teachers within the process of education towards expected attitudes to school are presented.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Učitelské povolanie v podmienkach súčasnej spoločnosti
ISBN
978-80-8105-106-7
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
—
Počet stran knihy
455
Název nakladatele
Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Místo vydání
Trnava
Kód UT WoS kapitoly
—