Formování postojů v procesu výchovy a vzdělávání - psychodidaktické postupy učitele, metody výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009230" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009230 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Formování postojů v procesu výchovy a vzdělávání - psychodidaktické postupy učitele, metody výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje formování postojů v procesu výchovy a vzdělávání. Uvádí některé psychodidaktické postupy učitele, které se uplatňují v procesu výchovy očekávaných postojů ke škole
Název v anglickém jazyce
Formation of attitudes in the process of education and training - teachers psychodidaktic procedures, methods of education
Popis výsledku anglicky
The paper deals with forming the attitudes within the process of upbringing and education. Some psycho-didactic methods used by teachers within the process of education towards expected attitudes to school are presented.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Škola v proměnách: Učitel-žák-učivo
ISBN
978-80-7318-904-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
200
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—