Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PROGRAM LEGO MINDSTORMS EDUCATION NXT SOFTWARE V. 2.0 VE VÝUCE OBECNĚ TECHNICKÉHO PŘEDMĚTU NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009271" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009271 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    PROGRAM LEGO MINDSTORMS EDUCATION NXT SOFTWARE V. 2.0 VE VÝUCE OBECNĚ TECHNICKÉHO PŘEDMĚTU NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá popisem a možnostmi využití programovacího software LEGO MINDSTORMS Education NXT v. 2.0 ve výuce obecně technického předmětu na základní škole. Charakterizuje programovací prostředí, možnosti užití nových programových prvků a potenciál začlenění do výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    COMPUTER PROGRAME LEGO MINDSTORMS EDUCATION NXT SOFTWARE V. 2.0 IN EDUCATION OF GENERAL ICT AT THE SECONDARY SCHOOL

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is engaged in the description and the possibilities of using the programming software called ?LEGO MINDSTORMS Education NXT v. 2.0.? in education of general ICT (Information and Communication Technologies) at the Secondary school. It describesprogramming environment, its possibilities in the usage of new programme elements and its potential in the courses of ICT.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy ve vzdělávání 2009. Informační technologie a technické vzdělávání. 2. díl

  • ISBN

    978-80-7220-316-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    620

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Votobia

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    25. 6. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku