Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Students' Performance in Different Listening Tasks

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009323" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009323 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Students' Performance in Different Listening Tasks

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with teaching listening to students at the Department of English, Faculty of Education, Palacký University, Olomouc. It discusses students' attitudes to and their difficulties in listening and students' results in several listening testsare analysed. The analysis is related to students' performance in different listening tasks, i.e. note completion, sentence completion, multiple-choice questions, true/false questions and multiple matching.

  • Název v anglickém jazyce

    Students' Performance in Different Listening Tasks

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with teaching listening to students at the Department of English, Faculty of Education, Palacký University, Olomouc. It discusses students' attitudes to and their difficulties in listening and students' results in several listening testsare analysed. The analysis is related to students' performance in different listening tasks, i.e. note completion, sentence completion, multiple-choice questions, true/false questions and multiple matching.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    New Trends in Educating Future Teachers of English V

  • ISBN

    978-80-244-2451-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    125

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku