Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociálně právní ochrana dětí a úloha sociálního pracovníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009458" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009458 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociálně právní ochrana dětí a úloha sociálního pracovníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek poukazuje na závažný problém společnosti-syndrom CAN. Rozebírá formy, příčiny a důsledky zanedbávání, týrání a zneužívání dětí. Poukazuje na nezastupitelnou roli učitele ve vztahu k žákovi, který může být obětí syndromu CAN. Učitel je ten, kdoby se měl stát žákovi oporou při řešení vzniklé tíživé situace. Zdůrazněna je spolupráce sociálních pracovníků s učiteli v rámci sociálně právní ochrany dětí. Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu na Jesenicku za období 2002-2008.

  • Název v anglickém jazyce

    Social and legal protection of children and role social worker

  • Popis výsledku anglicky

    The contributionrefrs to a serious problem of oursociety-to syndrome CAN. It analysesforms, causes and resultsof neglecting, maltreament and child abuse. It refers to an unfungible role of a teacher in his relation to an pupil who can be a victim od syndrome CAN. The teacher is a person who should become the support a pupil in solution to an emerged difficult situation. The cooperation of welfare officers with teachers within the bounds of the social and legal of children is emphasized.The contributionpresens the results of research in Jesnik region during the period from 2002 till 2008.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sociální pedagogika ve střední Evropě - současný stav a perspektivy

  • ISBN

    978-80-87182-08-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    476-481

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    16. 4. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku