Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pozitivní přístup učitele k syndromu CAN

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009459" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009459 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pozitivní přístup učitele k syndromu CAN

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek poukazuje na závažný problém naší společnosti- syndrom CAN. Rozebírá formjy, příčiny a důsledky zanedbávání, týrání a zneužívání dětí. Poukazuje na nezastupitelnou roli učitele ve vztahu k žákovi, který může být obětí syndromu CAN. Učitel je ten, kdo by se měl stát žákovi oporou při řešení vzniklé tíživé situace. Zdůrazněna je spolupráce sociálních pracovníků s učiteli v rámci sociálně- právní ochrany dětí. Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu na Jesenicku za období 2002- 2008.

  • Název v anglickém jazyce

    The affirmative appoarch of teachers to the problem of syndrome CAN

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution refers to a serious problem of our society- to syndrome CAN. It analyses forms, causes and result of neglecting, maltreatment and child abuse. It refers to an unfungible role of a teacher in his relation to a pupil who can be a victim ofsyndrome CAN.The teacher is a perdson who should become the support of a pupil in solution to an emerged difficult situation.The cooperation of welfare officers withteachers within the bounds of the social and legal protection is emphasized. The contribution presents the results of research in Jesenik region during the period from 2002 till 2008.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Socialia 2009

  • ISBN

    978-80-8083-895-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    259-264

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Bela

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica

  • Datum konání akce

    24. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku