Pozitivní přístup učitele k syndromu CAN
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009459" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009459 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pozitivní přístup učitele k syndromu CAN
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek poukazuje na závažný problém naší společnosti- syndrom CAN. Rozebírá formjy, příčiny a důsledky zanedbávání, týrání a zneužívání dětí. Poukazuje na nezastupitelnou roli učitele ve vztahu k žákovi, který může být obětí syndromu CAN. Učitel je ten, kdo by se měl stát žákovi oporou při řešení vzniklé tíživé situace. Zdůrazněna je spolupráce sociálních pracovníků s učiteli v rámci sociálně- právní ochrany dětí. Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu na Jesenicku za období 2002- 2008.
Název v anglickém jazyce
The affirmative appoarch of teachers to the problem of syndrome CAN
Popis výsledku anglicky
The contribution refers to a serious problem of our society- to syndrome CAN. It analyses forms, causes and result of neglecting, maltreatment and child abuse. It refers to an unfungible role of a teacher in his relation to a pupil who can be a victim ofsyndrome CAN.The teacher is a perdson who should become the support of a pupil in solution to an emerged difficult situation.The cooperation of welfare officers withteachers within the bounds of the social and legal protection is emphasized. The contribution presents the results of research in Jesenik region during the period from 2002 till 2008.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Socialia 2009
ISBN
978-80-8083-895-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
259-264
Název nakladatele
Univerzita Mateja Bela
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Banská Bystrica
Datum konání akce
24. 9. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—