Kompetence učitele v procesu interakce mezi ním a žákem na primární škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10213417" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10213417 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kompetence učitele v procesu interakce mezi ním a žákem na primární škole
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje ukázku dílčích výsledků empirické části disertační práce v oblasti interakce učitel-žák. Na podkladě Bellackovy interakční analýzy vyhodnocuje posun této interakce a komparuje s představou procesu transformace české školy. Výstupy vypovídají o charakteru a procesu interakce učitel-žák na primární škole. Zaměřují se především na kompetence učitele ? rozsah působnosti a činnosti, roli v této interakci... Z opačného úhlu zachycuje také aktivitu žákovu. O finální výsledky disertační práce projevila zájem Katedra primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci, která má představu jejich implementace do pregraduální přípravy učitelů za účelem jejího zkvalitnění v duchu kurikulární reformy v ČR.
Název v anglickém jazyce
Teacher's competence in the teacher-pupil interaction at primary school
Popis výsledku anglicky
The paper presents the view of the particular issues of the empirical part of the doctoral thesis in the field about teacher-pupil interaction. On the strength of Bellack?s interaction analysis it evaluates the advance of this interaction and compares itwith the idea about the transformation process of the Czech school. The outputs predicate about the character and the process of teacher-pupil interaction at primary school. They are focused on teacher?s competence - which is his role in this interaction? Contra it predicates about pupil?s activity. About the final outputs of the doctoral thesis displayed interest the Department of primary pedagogy of the Pedagogical faculty of Palacky University in Olomouc, which wants to use it in the pre-gradual prepare of teacher in the order to make it better with the spirit of the curricular reform in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Klíčové kompetence a jejich reflexe v přípravě učitelů primárního vzdělávání
ISBN
978-80-7372-699-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
9. 9. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—