Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kompetence učitele v procesu interakce mezi ním a žákem na primární škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10213417" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10213417 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kompetence učitele v procesu interakce mezi ním a žákem na primární škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje ukázku dílčích výsledků empirické části disertační práce v oblasti interakce učitel-žák. Na podkladě Bellackovy interakční analýzy vyhodnocuje posun této interakce a komparuje s představou procesu transformace české školy. Výstupy vypovídají o charakteru a procesu interakce učitel-žák na primární škole. Zaměřují se především na kompetence učitele ? rozsah působnosti a činnosti, roli v této interakci... Z opačného úhlu zachycuje také aktivitu žákovu. O finální výsledky disertační práce projevila zájem Katedra primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci, která má představu jejich implementace do pregraduální přípravy učitelů za účelem jejího zkvalitnění v duchu kurikulární reformy v ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher's competence in the teacher-pupil interaction at primary school

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the view of the particular issues of the empirical part of the doctoral thesis in the field about teacher-pupil interaction. On the strength of Bellack?s interaction analysis it evaluates the advance of this interaction and compares itwith the idea about the transformation process of the Czech school. The outputs predicate about the character and the process of teacher-pupil interaction at primary school. They are focused on teacher?s competence - which is his role in this interaction? Contra it predicates about pupil?s activity. About the final outputs of the doctoral thesis displayed interest the Department of primary pedagogy of the Pedagogical faculty of Palacky University in Olomouc, which wants to use it in the pre-gradual prepare of teacher in the order to make it better with the spirit of the curricular reform in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Klíčové kompetence a jejich reflexe v přípravě učitelů primárního vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7372-699-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    9. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku