Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv vyučovacího stylu učitele na interakci učitel-žák v prostředí české školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10218669" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10218669 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv vyučovacího stylu učitele na interakci učitel-žák v prostředí české školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje částečné výsledky pilotáže a předvýzkumu empirické části disertační práce realizovaných na podkladě Pelikánovy studie učitele. Jejich výstupy přinášejí pilotní poznatky o stavu interakce učitel-žák v praxi běžných základních škol. Finální výsledky výzkumu budou dány k dispozici Katedře primární pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci za účelem zkvalitnění přípravy učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    The influence of the teacher's style to the teacher-pupil interaction in the environment of the Czech school

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the partial results of piloting and pre-survey empirical part of the doctoral thesis, which were realized on the strength of the Pelikan?s teacher study. Their outputs bring the pilot knowledge of the status teacher-pupil interaction in a practice primary schools. Final results of the research will be made available to the Department of Primary Education Pedagogical Faculty of Palacky University in Olomouc, in order to improve teacher training.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7368-771-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    PdF OU v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    14. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku