Nestandardní úloha, její reflexe a interpretace budoucími učiteli primární školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214525" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214525 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nestandardní úloha, její reflexe a interpretace budoucími učiteli primární školy
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku shrnujeme výsledky šetření mezi studenty učitelství primární školy. Zajímalo nás, jak učitelé (a studenti učitelství) vnímají pojem ?nestandardní aplikační úlohy a problémy?, jak jej interpretují z hlediska své současné či budoucí praxe. Výpovědi budoucích učitelů ukázaly úroveň jejich dosavadní orientace v problematice a naznačují potřebu systematické pozornosti věnované otázkám obsahu vzdělávání v didakticky zaměřené komponentě pregraduální přípravy.
Název v anglickém jazyce
Non-standard application excercises and problems, their reflection and interpretation by primary school prospective teachers
Popis výsledku anglicky
In the contribution we summarise results of a questionnaire survey conducted among primary school prospective teachers. We were interested in their perception of the term ?non-standard application exercises and problems? and in their interpretation of the term from the point of view of their current and future teaching practice. Collected opinions of prospective teachers showed the level of their hitherto orientation in the area and suggested necessity of systematic focus on issues of the content of education in the didactic oriented component of pre-gradual training.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Paedagogica, Mathematica
ISBN
—
ISSN
0862-9765
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
28. 4. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—