Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nestandardní úloha, její reflexe a interpretace budoucími učiteli primární školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214525" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214525 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nestandardní úloha, její reflexe a interpretace budoucími učiteli primární školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku shrnujeme výsledky šetření mezi studenty učitelství primární školy. Zajímalo nás, jak učitelé (a studenti učitelství) vnímají pojem ?nestandardní aplikační úlohy a problémy?, jak jej interpretují z hlediska své současné či budoucí praxe. Výpovědi budoucích učitelů ukázaly úroveň jejich dosavadní orientace v problematice a naznačují potřebu systematické pozornosti věnované otázkám obsahu vzdělávání v didakticky zaměřené komponentě pregraduální přípravy.

  • Název v anglickém jazyce

    Non-standard application excercises and problems, their reflection and interpretation by primary school prospective teachers

  • Popis výsledku anglicky

    In the contribution we summarise results of a questionnaire survey conducted among primary school prospective teachers. We were interested in their perception of the term ?non-standard application exercises and problems? and in their interpretation of the term from the point of view of their current and future teaching practice. Collected opinions of prospective teachers showed the level of their hitherto orientation in the area and suggested necessity of systematic focus on issues of the content of education in the didactic oriented component of pre-gradual training.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Paedagogica, Mathematica

  • ISBN

  • ISSN

    0862-9765

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    28. 4. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku