Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K matematickému vzdělávání učitelů primárních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146268" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146268 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K matematickému vzdělávání učitelů primárních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zamýšlí nad některými dominantami matematické komponenty profesní přípravy učitelů primární školy jako reflexí aktuálního stavu. Prezentuje pohled vzdělavatelů, opírající se o výstupy inovativních aktivit, ale také požadavky a očekávání studentů. Upozorňuje na některé otevřené problémy a naznačuje možnosti, které může vysokoškolské matematické vzdělávání poskytnout osobnostnímu rozvoji budoucích učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    On mathematical education of primary school teachers

  • Popis výsledku anglicky

    In the contribution we discuss some dominants of the mathematical component of professional training of primary school prospective teachers as a reflection of the current status quo. We present the point of view of both faculties training prospective teachers and expectations of their students. We outline ways in which university education can enhance personality of prospective teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Matematika v primárnej škole. Rôzne cesty, rovnaké cieľe. EME 2013

  • ISBN

    978-80-555-0765-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    17-27

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov

  • Datum konání akce

    24. 4. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku