K matematickému vzdělávání učitelů primárních škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146268" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146268 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K matematickému vzdělávání učitelů primárních škol
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zamýšlí nad některými dominantami matematické komponenty profesní přípravy učitelů primární školy jako reflexí aktuálního stavu. Prezentuje pohled vzdělavatelů, opírající se o výstupy inovativních aktivit, ale také požadavky a očekávání studentů. Upozorňuje na některé otevřené problémy a naznačuje možnosti, které může vysokoškolské matematické vzdělávání poskytnout osobnostnímu rozvoji budoucích učitelů.
Název v anglickém jazyce
On mathematical education of primary school teachers
Popis výsledku anglicky
In the contribution we discuss some dominants of the mathematical component of professional training of primary school prospective teachers as a reflection of the current status quo. We present the point of view of both faculties training prospective teachers and expectations of their students. We outline ways in which university education can enhance personality of prospective teachers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Matematika v primárnej škole. Rôzne cesty, rovnaké cieľe. EME 2013
ISBN
978-80-555-0765-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
17-27
Název nakladatele
Prešovská univerzita
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Prešov
Datum konání akce
24. 4. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—