Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalitativní výzkum profesní identity učitele výchovy k občanství: Výzkumná zpráva z kvalitativního výzkumu konstrukce profesní identity učitele výchovy k občanství prostřednictvím případové studie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214876" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214876 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalitativní výzkum profesní identity učitele výchovy k občanství: Výzkumná zpráva z kvalitativního výzkumu konstrukce profesní identity učitele výchovy k občanství prostřednictvím případové studie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autor v publikaci zpřístupňuje aktuální teoretický i metodologický kontext výzkumu konstrukce profesní identity učitele výchovy k občanství. Popisuje metodologii výzkumu a interpretuje výzkumná zjištění.

  • Název v anglickém jazyce

    Qualitative research of professional identity of the civic education teacher: The Research report on qualitative research of the construction professional identity of the civic education teacher through the design of the case study

  • Popis výsledku anglicky

    Author of the book provides access to current theoretical and methodological context of the research of professional identity of the civic education teacher. It describes the research methodology of the case study and interprets research findings.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP406%2F09%2FP126" target="_blank" >GP406/09/P126: Kvalitativní výzkum konstrukce profesní identity učitele výchovy k občanství prostřednictvím případové studie</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7425-086-6

  • Počet stran knihy

    128

  • Název nakladatele

    Nakladatelství Epocha

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy