Complex and Active Strategy (Access) at Mathematical Training
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10217543" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10217543 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Complex and Active Strategy (Access) at Mathematical Training
Popis výsledku v původním jazyce
The mathematical knowledge based on complex access at the explication of the mathematical term and at the active strategy during the mathematical training have stable character. The pupils' active approach in mathematical training develops ability to discover relationships between mathematical components. Pupils learn to understand the task in wide relationships by help of the complex access at the mathematical training. The method of complex approach at mathematical training and the active strategy intraining compose the base of the pupils' training for professional practice. The pupils? active approach to mathematic training influences their active access to the long life education.
Název v anglickém jazyce
Complex and Active Strategy (Access) at Mathematical Training
Popis výsledku anglicky
The mathematical knowledge based on complex access at the explication of the mathematical term and at the active strategy during the mathematical training have stable character. The pupils' active approach in mathematical training develops ability to discover relationships between mathematical components. Pupils learn to understand the task in wide relationships by help of the complex access at the mathematical training. The method of complex approach at mathematical training and the active strategy intraining compose the base of the pupils' training for professional practice. The pupils? active approach to mathematic training influences their active access to the long life education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BA - Obecná matematika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
ICPM ´10
ISBN
978-80-7372-724-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
155-159
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
21. 10. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—