Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Complex and Active Strategy (Access) at Mathematical Training

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10217543" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10217543 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Complex and Active Strategy (Access) at Mathematical Training

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The mathematical knowledge based on complex access at the explication of the mathematical term and at the active strategy during the mathematical training have stable character. The pupils' active approach in mathematical training develops ability to discover relationships between mathematical components. Pupils learn to understand the task in wide relationships by help of the complex access at the mathematical training. The method of complex approach at mathematical training and the active strategy intraining compose the base of the pupils' training for professional practice. The pupils? active approach to mathematic training influences their active access to the long life education.

  • Název v anglickém jazyce

    Complex and Active Strategy (Access) at Mathematical Training

  • Popis výsledku anglicky

    The mathematical knowledge based on complex access at the explication of the mathematical term and at the active strategy during the mathematical training have stable character. The pupils' active approach in mathematical training develops ability to discover relationships between mathematical components. Pupils learn to understand the task in wide relationships by help of the complex access at the mathematical training. The method of complex approach at mathematical training and the active strategy intraining compose the base of the pupils' training for professional practice. The pupils? active approach to mathematic training influences their active access to the long life education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICPM ´10

  • ISBN

    978-80-7372-724-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    155-159

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    21. 10. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku