Active Strategy Using in Mathematics
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33143109" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33143109 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989592:15410/11:10223492
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Active Strategy Using in Mathematics
Popis výsledku v původním jazyce
The mathematical knowledge based on complex access at the explication of the mathematical term and at the active strategy during the mathematical training has a stable character. The pupils' active approach in mathematical training develops an ability todiscover relationships between mathematical components. Pupils try to understand the task in wide relationships with help of the complex access at the mathematical training. The method of the complex approach at mathematical training and the active strategy in training compose the base of the pupils' training for professional practice. The pupils' active approach to mathematical training influences their active access to the life-long education.
Název v anglickém jazyce
Active Strategy Using in Mathematics
Popis výsledku anglicky
The mathematical knowledge based on complex access at the explication of the mathematical term and at the active strategy during the mathematical training has a stable character. The pupils' active approach in mathematical training develops an ability todiscover relationships between mathematical components. Pupils try to understand the task in wide relationships with help of the complex access at the mathematical training. The method of the complex approach at mathematical training and the active strategy in training compose the base of the pupils' training for professional practice. The pupils' active approach to mathematical training influences their active access to the life-long education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania
ISBN
978-80-8082-509-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
79-83
Název nakladatele
Trnavská univerzita
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava
Datum konání akce
22. 9. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—