Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Active Strategy Using in Mathematics

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33143109" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33143109 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15410/11:10223492

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Active Strategy Using in Mathematics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The mathematical knowledge based on complex access at the explication of the mathematical term and at the active strategy during the mathematical training has a stable character. The pupils' active approach in mathematical training develops an ability todiscover relationships between mathematical components. Pupils try to understand the task in wide relationships with help of the complex access at the mathematical training. The method of the complex approach at mathematical training and the active strategy in training compose the base of the pupils' training for professional practice. The pupils' active approach to mathematical training influences their active access to the life-long education.

  • Název v anglickém jazyce

    Active Strategy Using in Mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    The mathematical knowledge based on complex access at the explication of the mathematical term and at the active strategy during the mathematical training has a stable character. The pupils' active approach in mathematical training develops an ability todiscover relationships between mathematical components. Pupils try to understand the task in wide relationships with help of the complex access at the mathematical training. The method of the complex approach at mathematical training and the active strategy in training compose the base of the pupils' training for professional practice. The pupils' active approach to mathematical training influences their active access to the life-long education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania

  • ISBN

    978-80-8082-509-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    79-83

  • Název nakladatele

    Trnavská univerzita

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    22. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku