Současné problémy české muzejní pedagogiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223168" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223168 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současné problémy české muzejní pedagogiky
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o současných problémech české muzejní pedagogiky. V českém kontextu se prudký rozvoj muzejní edukace objevuje od 90. let 20. století, kdy vznikají diverzifikované edukační programy muzeí pro veřejnost, ustaluje se profese muzejního pedagoga a muzejní pedagogika jako vědní disciplína, teoreticky reflektující praxi a produkující poznatky o edukační realitě v muzeích.
Název v anglickém jazyce
Czech Museum Education and its Current Issues
Popis výsledku anglicky
The paper deals with museum education in the Czech Republic, its current state and issues. The period of 1990s brings rapid development of museum teaching into the Czech context and with it the many diversified museum educational programmes for public. The profession of a museum educator is being established and the subject of museum education is given the status of scientific discipline which reflects in theory its practice and produces valuable findings of the reality of museum teaching.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Prostor Zlín
ISSN
1212-1398
e-ISSN
—
Svazek periodika
XVIII
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
27-29
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—