Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interindividuální variabilita prožívání školního stresu u adolescentů a možnosti jeho zvládání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223640" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223640 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Interindividuální variabilita prožívání školního stresu u adolescentů a možnosti jeho zvládání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek nabízí pohled na prožívání školního stresu u středoškolských studentů a rozdíly v hodnocení zátěžových situací z hlediska osobnostních a demografických proměnných. Obsahuje jak příslušná teoretická východiska, tak závěry vlastního výzkumného šetření. Zamýšlí se nad způsoby zvládání stresu středoškoláků a možnostmi rozvoje jejich odolnosti vůči stresu.

  • Název v anglickém jazyce

    INTERINDIVIDUAL VARIABILITY OF EXPERIENCING SCHOOL STRESS AMONG ADOLESCENTS AND ITS MANAGEMENT OPTIONS

  • Popis výsledku anglicky

    Article offers a look at the experience of school-stress in high school students and differences in evaluation of stressful situations according to personality and demographic variables. Paper contains both the relevant theoretical basis and research findings of the investigation. There are here mentioned various ways of coping in adolescents and possibilities for development of resistance to stress.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Žiak v kontexte psychológie a pedagogiky

  • ISBN

    978-80-557-0239-1

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    374-389

  • Počet stran knihy

    531

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Bela

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Kód UT WoS kapitoly