Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kurikulární reforma - vize a realita

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10224900" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10224900 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kurikulární reforma - vize a realita

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorky v příspěvku analyzují současné pojetí kurikulární reformy a její přínos do vzdělávacího procesu. Autorky vycházejí z výsledků dotazníkového šetření, které je zaměřeno na práci s RVP PV i ZV a pojetí současné kurikulární reformy z pohledu učitelůprimárního a preprimárního vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Curriculum reform - vision and reality

  • Popis výsledku anglicky

    The authors of the article analyze the current understanding of curriculum reform and its contribution to the educational process. The authors base on the survey results, which is focused on working with FEP PE and FEP and the concept of the current curriculum reform from the pre-primary and primary teachers perspective.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0206" target="_blank" >GA406/09/0206: Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v pojetí současného kurikula a z pohledu komparace ve vybraných zemích EU</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Místo vzdělávání v současné společnosti: paradigmata - ideje - realizace

  • ISBN

    978-80-263-0064-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    1-9

  • Název nakladatele

    Tribun EU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    16. 2. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku