Kurikulární reforma - vize a realita
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10224900" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10224900 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kurikulární reforma - vize a realita
Popis výsledku v původním jazyce
Autorky v příspěvku analyzují současné pojetí kurikulární reformy a její přínos do vzdělávacího procesu. Autorky vycházejí z výsledků dotazníkového šetření, které je zaměřeno na práci s RVP PV i ZV a pojetí současné kurikulární reformy z pohledu učitelůprimárního a preprimárního vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Curriculum reform - vision and reality
Popis výsledku anglicky
The authors of the article analyze the current understanding of curriculum reform and its contribution to the educational process. The authors base on the survey results, which is focused on working with FEP PE and FEP and the concept of the current curriculum reform from the pre-primary and primary teachers perspective.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0206" target="_blank" >GA406/09/0206: Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v pojetí současného kurikula a z pohledu komparace ve vybraných zemích EU</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Místo vzdělávání v současné společnosti: paradigmata - ideje - realizace
ISBN
978-80-263-0064-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
1-9
Název nakladatele
Tribun EU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
16. 2. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—