Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Progresivní výukové metody v přípravě učitelů technických předmětů v konstruktivistickém pojetí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33119216" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33119216 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Progresivní výukové metody v přípravě učitelů technických předmětů v konstruktivistickém pojetí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá otázkami výukových metod v kontextu přípravy učitelů technických předmětů, zejména pak s akcentem na konstruktivistický přístup a to jednak v přípravě budoucího učitele, ale také v praktické práci pedagoga - neboť výukové metody musístudent učitelství sám prožít jako žák, aby byl schopen tyto metody efektivně uplatňovat i ve své pedagogické praxi. Součástí příspěvku jsou nejen teoretické otázky aplikace moderních výukových metod, ale i náměty k měřením podložené didakticky orientovanými technickými výukovými prostředky.

  • Název v anglickém jazyce

    Progressive teaching methods in the preparation of teachers of technical subjects on constructivist concepts

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with issues of teaching methods in the context of the preparation of teachers of technical subjects, especially with the emphasis on the constructivist approach both in preparation of future teachers and in the practical work of teaching- because the student of teaching must experience the learning methods himself, that is the only way he is then able to apply these methods effectively in their teaching practice. Parts of the paper are not only theoretical issues of application of modern teaching methods but also suggestions for measuring based on didactic teaching-oriented technical resources.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Technológie vzdelávania v príprave učiteľov prírodovedných a technických predmetov

  • ISBN

    978-80-555-0438-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    131-136

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov

  • Datum konání akce

    24. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku