Progresivní výukové metody v přípravě učitelů technických předmětů v konstruktivistickém pojetí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33119216" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33119216 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Progresivní výukové metody v přípravě učitelů technických předmětů v konstruktivistickém pojetí
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá otázkami výukových metod v kontextu přípravy učitelů technických předmětů, zejména pak s akcentem na konstruktivistický přístup a to jednak v přípravě budoucího učitele, ale také v praktické práci pedagoga - neboť výukové metody musístudent učitelství sám prožít jako žák, aby byl schopen tyto metody efektivně uplatňovat i ve své pedagogické praxi. Součástí příspěvku jsou nejen teoretické otázky aplikace moderních výukových metod, ale i náměty k měřením podložené didakticky orientovanými technickými výukovými prostředky.
Název v anglickém jazyce
Progressive teaching methods in the preparation of teachers of technical subjects on constructivist concepts
Popis výsledku anglicky
The paper deals with issues of teaching methods in the context of the preparation of teachers of technical subjects, especially with the emphasis on the constructivist approach both in preparation of future teachers and in the practical work of teaching- because the student of teaching must experience the learning methods himself, that is the only way he is then able to apply these methods effectively in their teaching practice. Parts of the paper are not only theoretical issues of application of modern teaching methods but also suggestions for measuring based on didactic teaching-oriented technical resources.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Technológie vzdelávania v príprave učiteľov prírodovedných a technických predmetov
ISBN
978-80-555-0438-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
131-136
Název nakladatele
Prešovská univerzita
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Prešov
Datum konání akce
24. 11. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—