Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Čtenářské dovednosti žáků s lehkým mentálním postižením na konci základního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33119860" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33119860 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Čtenářské dovednosti žáků s lehkým mentálním postižením na konci základního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu realizovaného v rámci řešení grantového projektu GA ČR č.406/08/0386, který analyzoval vzdělávací podmínky dětí, žáků a studentů se speciálními potřebami. Hodnotí úroveň čtenářské gramotnosti žáků s lehkým mentálnímpostižením na konci povinné školní docházky a na základě zjištěných dat zvažuje, do jaké míry jsou tito žáci vybaveni čtenářskými dovednostmi nezbytnými pro přechod ze školy do zaměstnání a do každodenního samostatného života.

  • Název v anglickém jazyce

    Reading skills of students with mild mental disabilities at the end of basic education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents results of research conducted within the grant project GA ČR č.406/08/0386, which analyzed the educational conditions of children and students with special needs. Assesses the level of reading literacy of students with mild mental disabilities at the end of compulsory schooling and on the basis of collected data considering the extent to which these pupils the skills necessary for the reader's transition from school to work and everyday life.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0386" target="_blank" >GA406/08/0386: Vzdělávací podmínky dětí, žáků a studnetů se speciálními vzdělávacími potřebami.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Specifika edukace žáků se speciálními potřebami

  • ISBN

    978-80-244-2924-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    17-27

  • Název nakladatele

    UP

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    7. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku