Developing Listening Skills - Students' Perspective
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33151821" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33151821 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Developing Listening Skills - Students' Perspective
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with the results of a questionnaire survey that was carried out at the Department of English, Faculty of Education, Palacký University in Olomouc in June 2010. The first- and second-year students were asked about their opinions on practising and developing their listening skills, also with regard to the materials, aids and technology they use and would like to use in their lessons in the department. The modernisation of the listening courses was a primary goal of the 2010 FRVŠ project "Inovace předmětu Jazykové dovednosti - poslech".
Název v anglickém jazyce
Developing Listening Skills - Students' Perspective
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the results of a questionnaire survey that was carried out at the Department of English, Faculty of Education, Palacký University in Olomouc in June 2010. The first- and second-year students were asked about their opinions on practising and developing their listening skills, also with regard to the materials, aids and technology they use and would like to use in their lessons in the department. The modernisation of the listening courses was a primary goal of the 2010 FRVŠ project "Inovace předmětu Jazykové dovednosti - poslech".
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
ELT: Converging Approaches and Challenges
ISBN
978-1-4438-2980-9
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
157-162
Počet stran knihy
209
Název nakladatele
Cambridge Scholars Publishing
Místo vydání
Newcastle upon Tyne
Kód UT WoS kapitoly
—