Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Developing Listening Skills - Students' Perspective

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33151821" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33151821 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Developing Listening Skills - Students' Perspective

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with the results of a questionnaire survey that was carried out at the Department of English, Faculty of Education, Palacký University in Olomouc in June 2010. The first- and second-year students were asked about their opinions on practising and developing their listening skills, also with regard to the materials, aids and technology they use and would like to use in their lessons in the department. The modernisation of the listening courses was a primary goal of the 2010 FRVŠ project "Inovace předmětu Jazykové dovednosti - poslech".

  • Název v anglickém jazyce

    Developing Listening Skills - Students' Perspective

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the results of a questionnaire survey that was carried out at the Department of English, Faculty of Education, Palacký University in Olomouc in June 2010. The first- and second-year students were asked about their opinions on practising and developing their listening skills, also with regard to the materials, aids and technology they use and would like to use in their lessons in the department. The modernisation of the listening courses was a primary goal of the 2010 FRVŠ project "Inovace předmětu Jazykové dovednosti - poslech".

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    ELT: Converging Approaches and Challenges

  • ISBN

    978-1-4438-2980-9

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    157-162

  • Počet stran knihy

    209

  • Název nakladatele

    Cambridge Scholars Publishing

  • Místo vydání

    Newcastle upon Tyne

  • Kód UT WoS kapitoly