identification, analysis and description teacher knowledge of current primary schools in the district of šaľa hearing impaired and special educational needs of the pupil with hearing people identification, analysis and description teacher knowledge of current primary schools in the district of šaľa hearing impaired and special educational needs of the pupil with hearing people
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33119522" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33119522 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
IDENTIFIKÁCIA, ANALÝZA A DESKRIPCIA POZNATKOV UČITEĽOV NA BEŽNÝCH ZÁKLADNÝCH ŠKOLÁCH V OKRESE ŠAĽA O SLUCHOVOM POSTIHNUTÍ A ŠPECIÁLNYCH VÝCHOVNO-VZDELÁVACÍCH POTREBÁCH INTEGROVANÝCH ŽIAKOV SO SLUCHOVÝM POSTIHNUTÍM
Popis výsledku v původním jazyce
Práca prináša výsledky výskum, ktorý obsahuje empirické poznatky o vedomostiach učiteľov na bežných základných školách v okrese Šaľa o sluchovom postihnutí a špeciálnych výchovno-vzdelávacích potrebách integrovaných žiakov so SP. Pre náš výskum sme si zvolili formu dotazníka, v ktorom sme sa pokúsili identifikovať a analyzovať poznatky učiteľov o špeciálnych výchovno-vzdelávacích potrebách.
Název v anglickém jazyce
identification, analysis and description teacher knowledge of current primary schools in the district of šaľa hearing impaired and special educational needs of the pupil with hearing people identification, analysis and description teacher knowledge of current primary schools in the district of šaľa hearing impaired and special educational needs of the pupil with hearing people
Popis výsledku anglicky
Paper presents the results of research, which includes empirical knowledge about the knowledge of teachers in regular primary schools in the district of Svitavy of the hearing disability and special educational need for an integrated children with SP. For our research we chose the form of a questionnaire in which we attempted to identify and analyze the knowledge of teachers of special educational needs.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XII. MEZINÁRODNÍ KONFERENCE K PROBLEMATICE OSOB SE SPECIFICKÝMI POTŘEBAMI
ISBN
978-80-244-2966-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
613-621
Název nakladatele
UP
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
2. 3. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—