Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

identification, analysis and description teacher knowledge of current primary schools in the district of šaľa hearing impaired and special educational needs of the pupil with hearing people identification, analysis and description teacher knowledge of current primary schools in the district of šaľa hearing impaired and special educational needs of the pupil with hearing people

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33119522" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33119522 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    IDENTIFIKÁCIA, ANALÝZA A DESKRIPCIA POZNATKOV UČITEĽOV NA BEŽNÝCH ZÁKLADNÝCH ŠKOLÁCH V OKRESE ŠAĽA O SLUCHOVOM POSTIHNUTÍ A ŠPECIÁLNYCH VÝCHOVNO-VZDELÁVACÍCH POTREBÁCH INTEGROVANÝCH ŽIAKOV SO SLUCHOVÝM POSTIHNUTÍM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Práca prináša výsledky výskum, ktorý obsahuje empirické poznatky o vedomostiach učiteľov na bežných základných školách v okrese Šaľa o sluchovom postihnutí a špeciálnych výchovno-vzdelávacích potrebách integrovaných žiakov so SP. Pre náš výskum sme si zvolili formu dotazníka, v ktorom sme sa pokúsili identifikovať a analyzovať poznatky učiteľov o špeciálnych výchovno-vzdelávacích potrebách.

  • Název v anglickém jazyce

    identification, analysis and description teacher knowledge of current primary schools in the district of šaľa hearing impaired and special educational needs of the pupil with hearing people identification, analysis and description teacher knowledge of current primary schools in the district of šaľa hearing impaired and special educational needs of the pupil with hearing people

  • Popis výsledku anglicky

    Paper presents the results of research, which includes empirical knowledge about the knowledge of teachers in regular primary schools in the district of Svitavy of the hearing disability and special educational need for an integrated children with SP. For our research we chose the form of a questionnaire in which we attempted to identify and analyze the knowledge of teachers of special educational needs.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XII. MEZINÁRODNÍ KONFERENCE K PROBLEMATICE OSOB SE SPECIFICKÝMI POTŘEBAMI

  • ISBN

    978-80-244-2966-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    613-621

  • Název nakladatele

    UP

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    2. 3. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku