Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

REFLEXE MULTIKULTURNÍ VÝCHOVY VE VYBRANÝCH ČÍTANKOVÝCH ŘADÁCH PRO DRUHÝ STUPEŇ ZÁKLADNÍCH ŠKOL

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33119755" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33119755 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    REFLEXE MULTIKULTURNÍ VÝCHOVY VE VYBRANÝCH ČÍTANKOVÝCH ŘADÁCH PRO DRUHÝ STUPEŇ ZÁKLADNÍCH ŠKOL

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorka v příspěvku prezentuje výsledky výzkumného šetření zaměřeného na sledování výskytu textů s multikulturní tematikou v čítankách užívaných na druhém stupni základních škol. Obsahová analýza přináší potřebné informace o reflexi multikulturality v čítankách a o možnostech, které čítanky poskytují při realizaci multikulturní výchovy. Autorka přibližuje teoretická východiska zkoumání, uvádí souvislost s obdobnými výzkumy u nás i v zahraničí a představuje zároveň metodologický postup uskutečněné obsahové analýzy.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflection of multicultural education in the selected reading-books for the second degree of elementary school

  • Popis výsledku anglicky

    The author of this paper presents the results of research focused on the monitoring of occurrence of texts with multicultural themes in the reading-books used on the second degree of basic schools. Content analysis brings needed information about reflection of multiculturality in the reading-books and about possibilities of realization of multicultural education that the reading-books provide. The author draws near theoretical resources of research, shows connection with similar researches in our country and abroad and also introduces methodological procedure of realized content analysis.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník 5. ročníku Studentské vědecké konference PdF UP

  • ISBN

    978-80-244-2939-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    20-30

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Pedagogická fakulta, Olomouc

  • Datum konání akce

    27. 4. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku