REFLEXE MULTIKULTURNÍ VÝCHOVY VE VYBRANÝCH ČÍTANKOVÝCH ŘADÁCH PRO DRUHÝ STUPEŇ ZÁKLADNÍCH ŠKOL
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33119755" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33119755 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
REFLEXE MULTIKULTURNÍ VÝCHOVY VE VYBRANÝCH ČÍTANKOVÝCH ŘADÁCH PRO DRUHÝ STUPEŇ ZÁKLADNÍCH ŠKOL
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka v příspěvku prezentuje výsledky výzkumného šetření zaměřeného na sledování výskytu textů s multikulturní tematikou v čítankách užívaných na druhém stupni základních škol. Obsahová analýza přináší potřebné informace o reflexi multikulturality v čítankách a o možnostech, které čítanky poskytují při realizaci multikulturní výchovy. Autorka přibližuje teoretická východiska zkoumání, uvádí souvislost s obdobnými výzkumy u nás i v zahraničí a představuje zároveň metodologický postup uskutečněné obsahové analýzy.
Název v anglickém jazyce
Reflection of multicultural education in the selected reading-books for the second degree of elementary school
Popis výsledku anglicky
The author of this paper presents the results of research focused on the monitoring of occurrence of texts with multicultural themes in the reading-books used on the second degree of basic schools. Content analysis brings needed information about reflection of multiculturality in the reading-books and about possibilities of realization of multicultural education that the reading-books provide. The author draws near theoretical resources of research, shows connection with similar researches in our country and abroad and also introduces methodological procedure of realized content analysis.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník 5. ročníku Studentské vědecké konference PdF UP
ISBN
978-80-244-2939-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
20-30
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Pedagogická fakulta, Olomouc
Datum konání akce
27. 4. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—