Interaktivní učebnice jako didaktický prostředek moderního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139087" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139087 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Interaktivní učebnice jako didaktický prostředek moderního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou interaktivních učebnic ve vyučovacím procesu. V příspěvku se zaměříme nejprve na pojem klasické učebnice, jejich historii a definice. Poté navážeme na klasické učebnice a zmíníme se o interaktivních učebnicích, které jsou v dnešní době moderním vzdělávacím prostředkem.
Název v anglickém jazyce
Interactive coursebooks as a didactic tool of modern education
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with the issue of interactive coursebooks in the educational process. In the contribution we will focus at first on the classical coursebooks, their history and definitions. Then we will extend the classical coursebooks and mentioninteractive coursebooks which are nowadays a modern didactic tool.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů
ISBN
978-80-7435-175-4
ISSN
1214-0554
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
100-101
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
29. 3. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—