Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pojmová mapa jako most k porozumění matematice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139470" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139470 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pojmová mapa jako most k porozumění matematice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pojmové mapování je jednou z učebních strategií, která vede ke strukturování učiva. Podstatou pojmového mapování je vizualizace myšlenkového procesu vedoucí ke grafické reprezentaci vztahů mezi základními pojmy. Metodu pojmového mapování jsme uplatnili vrámci matematických disciplín Matematika 1, 2 oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Pojmové mapování pomohlo studentům v identifikaci klíčových slov a nalezení vztahů mezi nimi, k vytvoření smysluplné interaktivní vědomostní struktury.

  • Název v anglickém jazyce

    Conceptual Mapping as a Bridge to the Active Mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    Conceptual mapping is regarded as a teaching strategy that leads to curriculum structuring. Techniques in conceptual mapping provide visualization of those thought processes which lead to a graphical representation of relationships between basic concepts. The conceptual mapping method has been applicd to the mathematical training of prospective primary teachers, in Mathematica 1 and Mathematica 2 courses. Our experiences confirmed that conceptual mapping helps students to identify key concepts and theirrelationships, by creating a meaningful knowledge structure.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Acta Universitatis Palackianae Olomucensis Matematika 5

  • ISBN

    978-80-244-3048-5

  • ISSN

    0862-9765

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    302-307

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    25. 4. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku