Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Koncepce inkluzivního vzdělávání jako východisko pro vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33141148" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33141148 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Koncepce inkluzivního vzdělávání jako východisko pro vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na teoretická a metodologická východiska výzkumného šetření s názvem Analýza aspektů vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků. První část příspěvku se věnuje konceptu inkluzivního vzdělávání jako východisku a možnosti vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků. Ve své druhé části se příspěvek zaměřuje již konkrétněji na metodologické aspekty výzkumného šetření.

  • Název v anglickém jazyce

    The Concept of Inclusive Education as the Basis for Education of Socially Disadvantaged Pupils

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is focused on the theoretical and methodological basis of the research titled Analysis of aspects of education of socially disadvantaged pupils. The first part of the contribution is devoted to the concept of inclusive education as a basis for education of socially disadvantaged pupils. The second part of the contribution has focused specifically on the methodological aspects of the research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2012

  • ISBN

    978-80-905243-2-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    418-424

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    3. 12. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku